Publicado 18/09/2023 20:46

L'acte dels Reis a Barcelona reuneix Calviño, Díaz, Feijóo, Ayuso, Collboni, Aznar i dos consellers

Foto de família abans de l'acte
LORENA SOPENA

BARCELONA, 18 set. (EUROPA PRESS) -

L'acte dels Reis aquest dilluns a Barcelona ha reunit les vicepresidentes del Govern central, Nadia Calviño i Yolanda Díaz; l'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni; els consellers d'Empresa i Interior de la Generalitat, Roger Torrent i Joan Ignasi Elena (que no han estat a la foto de família); la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo.

Entre la resta de personalitats que han arribat al MNAC per a l'entrega dels Premis La Vanguardia, aquest dilluns a la nit, estan els ministres Miquel Iceta (Cultura i Esports) i Félix Bolaños (Presidència).

També estan el delegat del Govern espanyol a Catalunya, Carlos Prieto; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret; el líder del PSC i de l'oposició a Catalunya, Salvador Illa; l'expresident José María Aznar i el bisbe d'Urgell (Lleida) i copríncep d'Andorra, Joan-Enric Vives.

Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés