Publicat 23/07/2024 17:40

El futur copríncep d'Andorra rebr l'ordenació episcopal el 21 de setembre

Vives i Serrano
BISBAT D'URGELL

L'eucaristia se celebrar a la catedral de la Seu d'Urgell

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 23 (EUROPA PRESS)

El nou bisbe coadjutor d'Urgell i futur copríncep d'Andorra, Josep-Lluís Serrano Pentinat, rebr l'ordenació episcopal i prendr possessió del seu ofici el prxim 21 de setembre.

Així ho ha anunciat el bisbat d'Urgell en un comunicat en el qual detalla que l'eucaristia solemne se celebrar a les 11 hores a la catedral basílica de Santa Maria de la Seu d'Urgell.

El nomenament del successor de Joan-Enric Vives es va fer públic el passat 12 de juliol i est previst que el rellevi quan l'actual arquebisbe d'Urgell cessi del crrec per jubilació o altres causes.

De fet, aquest dimecres Vives fa 75 anys, edat habitual de jubilació dels bisbes i que els suposa comunicar la renúncia al Vatic, la qual el Papa pot acceptar o permetre que continu exercint durant un temps.

Fins que Vives no cessi del crrec, Serrano treballar com a vicari general en les tasques pastorals de la dicesi amb la finalitat de conixer-ne les persones, institucions i entitats, a més del funcionament de les institucions del Principat d'Andorra.