L'auditora avala l'eficiència del sistema de l'entitat
ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 25 jul. (EUROPA PRESS) -
Creand Crèdit Andorrà ha renovat la certificació de qualitat ISO 9001:2015 i n'ha ampliat el proveïment a tots els departaments de l'àrea d'inversions.
Segons detalla l'entitat en un comunicat, fins ara disposava del segell de qualitat per a les àrees de tresoreria, gestió de balanç, administració de mercats, estructuració i taula de distribució.
Ara, la certificació s'ha estès a les àrea de gestió d'actius i d'institucions financeres, i també s'ha ampliat a una part dels processos operatius del departament de l'Oficina Central Administrativa i Corresponsalia, sota la dependència de la central de serveis operatius.
D'altra banda, la societat gestora Creand Asset Management ha rebut "la conformitat del manteniment" de la mateixa certificació, ja que segons s'informa, serà l'any vinent quan, per periodicitat, toqui renovar-la.
AUDITORIA
L'informe d'auditoria de gestió de l'empresa certificadora BSI, que ha fet les dues avaluacions, "avala l'eficàcia" d'un sistema de gestió de qualitat i de millora contínua per garantir la satisfacció del client.
El procés de renovació d'aquesta certificació comporta un "informe exhaustiu" d'avaluació que ha permès comprovar que tots els requisits de la norma de gestió s'aborden amb eficàcia.
La renovació demostra que l'entitat continua treballant per al compliment dels requisits que marca la norma, "demostrant el seu lideratge", amb un enfocament als processos, riscos i oportunitats, i sempre donant respostes a les necessitats dels clients, apunten.
Ara, amb l'ampliació del proveïment a altres àrees, "consolida el seu compromís" perquè la gestió de qualitat és més extensiva.
L'auditoria ha tingut en compte la finalització de la integració de Vall Banc i la consegüent incorporació tant de les carteres i els clients, com de part de l'equip.
De la mateixa manera s'ha tingut en compte el canvi de marca i la posada en funcionament del servei de Bizum.
Finalment, han indicat que Creand té el compromís amb "l'excel·lència" en la gestió i el servei que ofereix als clients i ho fa seguint les millors pràctiques internacionals i els més alts estàndards de qualitat, en les seves paraules.