Els delinqüents demanen fer una verificació en línia
ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 30 ago. (EUROPA PRESS) -
El banc andorr MoraBanc ha informat aquest divendres que ha detectat un intent d'estafa per correu electrnic en el qual els ciberdelinqüents intenten aconseguir dades d'accés a la banca en línia de les víctimes.
Segons detalla l'entitat en un comunicat, el funcionament de l'atac comena amb l'enviament d'un correu electrnic, que té com a remitent MoraBanc, per que inclou una adrea electrnica que no és del banc.
En el correu fals s'alerta de la necessitat de fer una verificació en la banca en línia i s'afegeix un botó que dona accés a una pgina web que suplanta l'autntica de l'entitat bancria andorrana.
MoraBanc indica que si alguna persona sospita que ha pogut introduir les seves dades a la pgina falsa, ha de posar-se en contacte amb l'entitat al telfon 884884 i comunicar-ho per fer les comprovacions de seguretat corresponents.
El banc ha activat "la mesures pertinents per desactivar l'amenaa", est informant els seus clients per diferents canals demanant precaució i recomana no accedir a la web de MoraBanc a través d'enllaos patrocinats.