Publicado 05/06/2023 16:46

Andorra Turisme inicia la promoció internacional de l'oferta premium

Imatge d'un establiment del Principat d'Andorra
ANDORRA TURISME

Se celebrar una segona avaluació per ampliar els membres d'Andorra Selected

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA) 5 (EUROPA PRESS)

Andorra Turisme ha iniciat aquesta setmana la promoció internacional de l'oferta turística premium del Principat, que va lligada al segell Andorra Selected.

Segons ha informat Andorra Turisme en un comunicat, Andorra Selected s'ha presentat a la fira Connections Luxury, que se celebra aquesta setmana a Barcelona i que posa en contacte agencies d'Europa, els Estats Units i la resta del món especialitzades en el segment premium.

Coincidint amb la celebració de la fira, l'agncia estatal de promoció turística ha habilitat la web www.andorraselected.com, que permet als usuaris "explorar les propostes" d'Andorra Selected.

El segell "reconeix i garanteix" la qualitat premium de diferents serveis que es classifiquen en vuit categories: allotjament, experincies enogastronmiques, culturals, de compra, esportives i d'oci, de benestar i bellesa, agncies receptives especialitzades i transport i serveis.

Es tracta de la "primera fira" en qu es dona a conixer el projecte, que també est previst que es presenti en altres esdeveniments especialitzats en el segment premium, com la fira PURE Life Experiences, al Marroc; la Loop, a Grcia i la ILTM de Cannes.

Andorra Turisme preveu diferents "accions a nivell comercial i de mrqueting", com una gira comercial a Madrid, Londres i Paris per presentar Andorra Selected a diferents Destination Management Companies (DMC), a banda de viatges al Principat amb agncies del sector i premsa especialitzada.

SEGONA AVALUACIÓ

Per continuar augmentat el nivell de l'oferta turística del país, i després que "diversos negocis han manifestat la voluntat de formar part d'Andorra Selected", s'ha previst fer una segona ronda d'avaluació per sumar-se al projecte.

Es preveu que un jurat internacional i independent, format per representants de sectors com l'hosteleria, la gastronomia, els mitjans de comunicació i els DMC (Destination Management Company) facin les avaluacions aquest estiu.

Com ja va passar en la primera fase, el jurat analitzar els informes dels 'mistery guests' i emetr un veredicte.

Per avaluar els candidats es tindran en compte "els mateixos criteris" que en la primera ocasió: exclusivitat, singularitat, personalització, reconeixement de marques internacionals, servei en idiomes, l'alta qualitat del producte i atenció, les polítiques internes, les auditories i les polítiques de sostenibilitat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés