Actualitzat 17/12/2013 21:54

Nespresso llança Nespresso Cube, la seva primera boutique automàtica per ampliar la seva presència a Espanya

Nespresso Cube
ANGEL GRANERO

La primera s'ha instal·lat a la T1 de l'Aeroport de Barcelona

MADRID, 28 Oct. (EUROPA PRESS) -

Nespresso ha llançat Nespresso Cube, la primera boutique automàtica de distribució de càpsules de cafè que li permetrà ampliar la seva presència a Espanya i oferir una nova experiència de compra exclusiva i personalitzada als consumidors, segons ha informat la companyia en un comunicat.

La boutique ofereix els 21 cafès Grands Crus i Edicions Limitades de la marca, a més de preparar qualsevol comanda en pocs segons, a causa d'un avançat sistema robotitzat.

La primera d'aquestes innovadores boutiques s'ha instal·lat a la T1 de l'Aeroport de Barcelona, i la botiga conté fins a 25.000 càpsules o 2.500 tubs de 10 càpsules cadascuna i pot processar comandes personalitzades de 10 tubs diferents en tan sols 20 segons.

El director general de Nespresso a Espanya, Jean-Marc Dragoli, ha explicat que és "un privilegi ser el primer mercat del món que posa en marxa aquest nou model de distribució".

"Els consumidors espanyols ens han demanat que estiguéssim més a prop i hem aconseguit fer-ho realitat d'una forma innovadora. Nespresso Cube manté l'experiència de compra 'premium' i sofisticada pròpia de la marca", ha destacat.

Nespresso té més de 300 boutiques a tot el món, de les quals 60 se situen a Espanya, que és el país amb el nombre més gran de punts de venda de la companyia a tot el món, un 20% de la xarxa mundial.