Actualitzat 22/10/2015 17:10

Disbesa-Darnés crea una unitat d'hostaleria organitzada que facturarà 10 milions

Instalaciones De Disbesa-Darnés
DISBESA-DARNÉS

El grup preveu mantenir unes vendes de 304 milions malgrat la climatologia de l'estiu

BARCELONA, 26 Dic. (EUROPA PRESS) -

El grup de distribució Disbesa-Darnés ha creat la unitat Disbesa Food Service, que li permetrà donar el salt de l'hostaleria independent --restauració i locals d'oci-- a organitzada --cadenes d'hotels, hospitals, oficines i escoles--, un nou departament que preveu aportar unes vendes de deu milions d'euros durant el seu primer any de funcionament.

En declaracions a Europa Press, el conseller delegat del grup, Josep Darnés, ha destacat el salt que suposa aquest nou departament: "El grup dóna un salt cap al client organitzat, que fins ara ateníem només en els seus territoris i amb servei de repartiment d'algunes begudes. Ara satisfarem les seves necessitats en tot el territori espanyol".

Disbesa Food Service, que ha comportat la creació de 20 llocs de treball, s'ha constituït sobre la base del fons de comerç que el grup ha adquirit de l'empresa Juroge, situada a Sabadell (Barcelona), Madrid i Sevilla.

Aquest grup familiar que es va crear fa 60 anys fruit de la fusió de les companyies de J.Santaeulàlia (Barcelona) i M.Darnés (Girona), té actualment una plantilla de 1.200 professionals i aquest 2014 preveu mantenir la facturació de 2013 i situar-se en els 304 milions d'euros tot i la mala climatologia d'aquest estiu, que influeix en la venda de les begudes.

Catalunya suposa el 48% de les vendes, Madrid un 21%, Llevant un 20% i Andalusia un 11%, mentre que per categories les begudes tenen un pes del 70% i el 30% restant es reparteix entre fruites i verdures i altres activitats com la 'venda automàtica' i els lots de Nadal.

85.000 CLIENTS

El grup, que distribueix marques com Mahou San Miguel, Alhambra, Font Vella, Lanjarón, Pepsi i Puleva, ha incrementat el seu catàleg fins a arribar a les 5.000 referències entre tota mena de begudes --té la marca pròpia La flor del Cafè--, així com també refrigerats, fruita i verdura fresca, i té 85.000 clients.

Desenvolupa la seva activitat a Catalunya, Madrid, Andalusia i el País Valencià amb 33 centres de distribució, i aquests mercats s'organitzen al voltant de quatre plataformes logístiques situades a Maçanet de La Selva (Girona), Pinto, Màlaga i Alacant.

El mes de març d'aquest any va llançar la seva botiga en línia (disbesa.com), des d'on 2.000 clients ja realitzen les seves comandes i poden consultar novetats i condicions comercials particulars.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés