Actualitzat 24/05/2016 17:02

Noel s'apunta a la dieta vegana i llança embotits sense carn

La nova gamma 'veggie' surt al mercat amb cinc referències

BARCELONA, 20 abr. (EUROPA PRESS) -

L'empresa càrnia Noel Alimentaria presentarà a Alimentaria, que es farà al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 25 al 28 d'abril, una nova gamma d'embotits sense carn que ha llançat al mercat per acostar-se als vegans i adaptar-se als nous hàbits alimentaris del consumidor que busca diversificar l'origen de la proteïna i reduir el consum de carn.

En la producció d'aquesta gamma 'Veggie' s'utilitza clara d'ou com a base de proteïna, de manera que Noel, quarta empresa espanyola en elaborats carnis, es converteix a la primera gran companyia del sector que afegeix una opció no càrnia al seu catàleg de productes, ha informat en un comunicat.

La gamma 'veggie' surt al mercat amb cinc referències, totes elles elaborades amb oli d'oliva: xoriço amb pebre vermell vermell de La Vera, salami, botifarra catalana amb pebre negre, mortadel·la amb olives i galantina a les fines herbes.

En el seu espai en l'exposició Innoval d'Alimentaria, Noel també presentarà la tecnologia Eclose, un sistema que permet obrir i tancar reiteradament els envasos sense perdre la frescor del producte.

L'altra gran novetat serà el Pernil All Natural, un salat curat amb sal de la Mediterrània durant 12 mesos sense nitrits, nitrats ni gluten orientat a l'exportació, que està reconegut amb el segell de qualitat del Consorci del Pernil Serrà.

Al subsaló Intercarn, Noel presentarà la Llonganisseta d'Olot, l'única botifarra fresca del mercat envasada en atmosfera protectora, sense additius i amb vuit dies de vida garantits; i el rellançament de BBQ10, una línia d'11 referències per a barbacoa que estarà al mercat entre març i setembre.

ALIANCES

En el marc d'Alimentària la companyia també explicarà Natrus, una iniciativa impulsada en col·laboració amb l'explotació ramadera Mas La Carrera i el futbolista del FC Barcelona Gerard Piqué sota la que s'elaboren productes carnis 100% naturals per a la gran distribució; i El Cierzo, un projecte en col·laboració amb Térvalis dirigit a produir embotit ecològic i sense antibiòtics a partir del 2018.

Noel Alimentaria, que ha tancat l'exercici 2015 amb una facturació de 207 milions d'euros i ocupa 1.000 treballadors, té deu centres productius i és present en 55 països.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés