Publicat 07/04/2016 20:02

La directora de màrqueting de Cacsa: "Sempre s'intentava fer tot de manera legal"

PALMA DE MALLORCA, 7 abr. (EUROPA PRESS) -

La que va ser directora de màrqueting de la Ciutat de les Arts i les Ciències (Cacsa) de València, Ana Rosa Moreno, s'ha desvinculat aquest dijous de les negociacions i la preparació dels Valencia Summit, per les tres edicions del qual l'Institut Nóos va percebre més de tres milions d'euros públics, si bé ha manifestat que "sempre s'intentava fer tot de manera legal i correcta".

En la seva declaració com a testimoni al judici del cas Nóos, Moreno ha respost d'aquesta manera després que el fiscal anticorrupció Pedro Horrach li preguntés sobre si era possible fer l'anterior esdeveniment sense necessitat de tenir expedient administratiu previ.

"Entenc que sí, perquè s'intentaven fer les coses de la millor manera, però no formava part de la meva responsabilitat", ha recalcat.

La testimoni ha recordat que en alguns dels esdeveniments impulsats per Cacsa "hi havia dubtes respecte a com fer les coses ben fetes", ja que si alguna empresa presentava una iniciativa pròpia per organitzar un projecte i l'entitat pública "considerava que era una gran oportunitat per a la ciutat, enteníem que no era lògic treure concurs per a una idea que era exclusiva d'algú. Era una cosa que es feia dins de la legalitat", ha incidit.

L'exresponsable de màrqueting ha manifestat alhora que ningú li va comentar que després de l'Institut Nóos i el Valencia Summit estigués Iñaki Urdangarin, ja que ningú de la seva àrea va participar a l'esdeveniment.

En la seva compareixença, l'exdirectora de màrqueting, que va ocupar el càrrec entre el setembre del 1999 i el març del 2007, ha apuntat que el seu superior a Cacsa era la llavors directora de gestió Elisa Maldonado, acusada en la causa, i per sobre d'aquesta es trobaven, successivament, Jorge Vela i José Manuel Aguilar, també inculpats.

La testimoni ha explicat que era la direcció i gestió les que decidien "de manera consensuada quin expedient havia de passar pel seu departament.

"En alguns casos, hi havia esdeveniments que des del departament jurídic indicaven que feia falta informar i des de l'àrea de màrqueting informàvem de la viabilitat", ha sentenciat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés