Actualizado 28/11/2016 22:20

Freixenet reitera que a l'empresa impera l'"harmonia familiar" tot i l'oferta de Henkell

Agencia Catalana de Noticias
ACN

La companyia augura uns resultats "millors que l'any passat" en la presentació a Madrid del tradicional espot de Nadal

ACN

Madrid .-El president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, ha reiterat que entre les tres branques que la conformen l'empresa -els Ferrer Noguer, els Bonet Ferrer i els Hevia Ferrer- hi impera l'"harmonia familiar", tot i l'oferta per comprar part de les accions de l'empresa del grup alemany Henkell. Així ho ha explicat en la presentació del tradicional espot de Nadal, protagonitzat per segon any consecutiu per l'equip espanyol de gimnàstica rítmica com a 'bombolles Freixenet', que s'ha celebrat aquest dilluns des de Madrid i que s'estrenarà oficialment per la televisió a inicis de desembre. Freixenet augura una campanya de Nadal i un proper any "millor que l'anterior".

'Brillar 2016', dirigit per Kike Maíllo, és el títol de la campanya de Nadal de Freixenet, que dóna continuïtat a la iniciada l'any passat. Un "exemple per al conjunt dels joves espanyols", segons ha explicat el mateix Bonet a la roda de premsa posterior a la presentació. L'espot va acompanyat d'un curt documental que acompanya el viatge de les joves gimnastes fins arribar als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro. 'El dolor és temporal, la satisfacció és per sempre' és el lema de les guanyadores de la medalla de plata, del qual el curtmetratge pren la segona part com a títol.La presentació de la campanya ha tingut lloc Teatre Goya de Madrid. En la gala, d'una hora de durada i dirigida per Almudena Cid, ha comptat amb la interpretació de l'Orquestra Simfònica Freixenet sota la batuta del mestre Ros Marbà.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés