BARCELONA, 7 des. (EUROPA PRESS) -
Turisme de Barcelona ha centrat la seva campanya de captació de visitants per al Nadal d'aquest any en els atractius de la ciutat per la seva cultura, compres i tradicions, ha informat aquest dilluns en un comunicat.
L'acció promocional, amb el lema 'Aquest Nadal, Barcelona és el regal', destaca la felicitat de viatjar i que regalar ens fa més feliços que consumir, i va dirigida especialment al sud de França, Itàlia, Alemanya, Regne Unit, Rússia i ciutats de la resta d'Espanya amb estació d'AVE.
La campanya és en un 90% en línia i en un 10% a través de més de 50 establiments associats al programa Barcelona Shopping Line de Turisme de Barcelona, i ha comptat amb una aportació extraordinària de l'Ajuntament.
A través d'internet i xarxes socials, detalla l'agenda cultural i les tradicions nadalenques de la ciutat, ofereix sortejos de viatges a Barcelona i descomptes en els establiments participants.
Segons dades del 2014, els turistes valoren amb un 8,5 sobre 10 l'oferta cultural de Barcelona, i amb un 7,8 l'oferta comercial, ha detallat Turisme de Barcelona.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona