Publicado 07/12/2015 11:27

Turisme de Barcelona busca visitants nadalencs amb reclams de cultura, compres i tradició

Feria de Santa Llúcia
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

BARCELONA, 7 des. (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha centrat la seva campanya de captació de visitants per al Nadal d'aquest any en els atractius de la ciutat per la seva cultura, compres i tradicions, ha informat aquest dilluns en un comunicat.

L'acció promocional, amb el lema 'Aquest Nadal, Barcelona és el regal', destaca la felicitat de viatjar i que regalar ens fa més feliços que consumir, i va dirigida especialment al sud de França, Itàlia, Alemanya, Regne Unit, Rússia i ciutats de la resta d'Espanya amb estació d'AVE.

La campanya és en un 90% en línia i en un 10% a través de més de 50 establiments associats al programa Barcelona Shopping Line de Turisme de Barcelona, i ha comptat amb una aportació extraordinària de l'Ajuntament.

A través d'internet i xarxes socials, detalla l'agenda cultural i les tradicions nadalenques de la ciutat, ofereix sortejos de viatges a Barcelona i descomptes en els establiments participants.

Segons dades del 2014, els turistes valoren amb un 8,5 sobre 10 l'oferta cultural de Barcelona, i amb un 7,8 l'oferta comercial, ha detallat Turisme de Barcelona.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés