Actualitzat 22/10/2015 16:04

SegurCaixa Adeslas va guanyar 171,8 milions el 2014, un 23,5% més

Nueva Marca De Seguros De Salud
SEGURCAIXA ADESLAS

BARCELONA, 4 març (EUROPA PRESS) -

SegurCaixa Adeslas, companyia integrada en el Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank, va obtenir un benefici net consolidat de 171,8 milions d'euros el 2014, un 23,5% més que a l'exercici anterior.

Segons ha informat la companyia aquest dimecres en un comunicat, el volum de primes va arribar als 2.820 milions d'euros, un 9,9% més que el 2013, mentre que el mercat No Vida va créixer només un 0,86%.

Durant l'any passat va superar els 482 milions d'euros de primes de nova producció, un 28,2% més que l'exercici anterior; el canal banca va suposar el 68,3% d'aquesta xifra, mentre que les primes de nova producció del canal assegurador van créixer un 40,2% respecte a l'any anterior fins a representar un 31,7% del total.

SegurCaixa Adeslas té més de 5,3 milions de clients, cosa que representa un increment net de més de 367.000 respecte a l'any anterior.

ÀREES DE NEGOCI

La companyia ha destacat que Salut Adeslas va superar per primera vegada els 2.000 milions d'euros en primes de salut (fins a 2.001,6 milions), fet que suposa un increment del 6%, i també van augmentar els clients d'aquesta àrea de negoci, un 5,5% fins a 3,4 milions; la quota de mercat de SegurCaixa Adeslas en aquest ram és del 27,9%.

En el ram de Sentència, SegurCaixa Adeslas va arribar a un volum de primes de 171,1 milions d'euros, un 8,7% més que el 2013, i va destacar l'àrea de Decessos, que va arribar als 124 milions en primes, un 46,7% més que fa un any.

Les divisions d'Accidents i Diversos també van registrar una evolució positiva durant el 2014, amb un volum total de primes de 145,7 milions d'euros, un 36,4% més.

SegurCaixa Adeslas ha assenyalat que pretén redoblar l'aposta als seus pilars estratègics (lideratge en Salut i distribució bancoasseguradora) i evolucionar el model de negoci per adaptar-lo a les necessitats de futur, i té els objectius d'avançar cap a un model més multiram, reforçar el lideratge creixent per sobre del mercat i apostar per la innovació per oferir un millor servei.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés