Actualitzat 22/10/2015 17:03

Oysho (Inditex) s'expandeix a Espanya i aterra a l'Aeroport del Prat

Oysho aterriza en El Prat de Barcelona
OYSHO

MADRID, 30 març (EUROPA PRESS) -

Oysho, la línia de roba interior, d'esport i 'homewear' del Grup Inditex, aterra a l'Aeroport del Prat de Barcelona amb una nova botiga, que s'emmarca en l'estratègia d'expansió de la marca de noves obertures en emplaçaments estratègics, segons ha informat la companyia en un comunicat.

En concret, el nou establiment té un espai de 148 metres quadrats, on es comercialitzaran totes les col·leccions de la firma.

La ubicació de la nova botiga es caracteritza pel seu fàcil accés, ja que es troba situada a la zona comercial de la Terminal 1 de l'Aeroport El Prat de Barcelona, a la zona 'sky center'.

Amb aquesta nova obertura, que és la primera de la firma a un terminal aèria, reforça la seva presència al mercat nacional, on supera les 182 botigues.

La firma va tancar l'exercici 2014 amb una facturació de 415 milions d'euros, un 18% més respecte dels 353 milions d'euros registrats a l'exercici precedent.

L'ensenya té presència a 41 mercats internacionals repartits en els cinc continents i amb una xarxa d'establiments de 575 botigues, que es reparteixen en 510 de gestió pròpia i 65 franquiciades.

Oysho, que fa poc va apostar amb força per les seves línies esportives, manté ferma la seva aposta pel 'comerç electrònic' i ha renovat la imatge de la seva botiga en línia per apostar per un nou concepte de comerç electrònic.

Actualment, aquesta línia del grup té botiga en línia a 15 països: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Espanya, França, Grècia, Itàlia, Luxemburg, Holanda, Suïssa, Polònia, Portugal, Regne Unit, Mèxic i Rússia, mentre es prepara per continuar expandint-se amb l'obertura de nous mercats.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés