MADRID, 24 abr. (EUROPA PRESS) -
Naturhouse, firma especialitzada en la venda de productes dietètics i la reeducació d'hàbits alimentaris, ha tancat la seva primera jornada borsària a un preu de 4,99 euros per acció, fet que implica una pujada del 3,95% respecte el 4,8 euros fixats per l'operació.
La companyia, que ha marcat un màxim de 5,1 euros en la seva estrena, ha iniciat la seva etapa en el parquet amb un ascens del 3,75%, després de marcar un primer preu de 4,98 euros per acció.
El president i fundador de Naturhouse, Félix Revuelta, ha estat l'encarregat de donar el tret de sortida a aquesta nova fase en la història de la companyia com a cotitzada amb el tradicional toc de campana, amb el qual a les 12.00 hores ha començat a cotitzar aquesta nova empresa.
"La incorporació al parquet és un pas clau en el continuat procés de professionalització de la companyia. Reforçarà la nostra estratègia internacional i suposa un altre pas endavant en el nostre intens procés de transparència", ha afirmat Revolta.
La sortida a Borsa de Naturhouse, immersa en el seu pla d'internacionalització amb recursos propis, se suma a les de Cellnex, filial de telecomunicacions d'Abertis, i a la fa poc anunciada del fabricant ferroviari Talgo, a les quals també està previst que s'uneixin pròximament les de Testa (societat de patrimoni de Sacyr) i el grup Isolux Corsán.
Aquest al·luvió d'aterratges borsaris succeiran a les dues estrenes que ja es van realitzar aquest any, els d'AENA i Sageta (filial d'energies renovables de ACS).