Actualizado 22/10/2015 16:10

L'hotel NH Constanza de Barcelona permetrà fer conferències amb hologrames 3D

Director de Smart Living de Mobile World Capital Oscar Pallarols
EUROPA PRESS

BARCELONA, 4 març (EUROPA PRESS) -

El grup hoteler NH Hotels, en col·laboració amb el Mobile World Capital Barcelona i Deloitte, ha presentat aquest dimecres a Barcelona una nova tecnologia hologràfica 3D que ha incorporat al NH Collection Constanza per permetre fer conferències i reunions amb hologrames 3D en mida real.

En declaracions a Europa Press, el director general de NH Hotel Group per a Espanya, Portugal i Andorra, Hugo Rovira, ha explicat que NH és "la primera i única companyia hotelera en el món que ha apostat per la tecnologia holograma 3D de manera fixa en els seus hotels".

Aquesta tecnologia ja és present en hotels de la cadena hotelera a Madrid i Berlín, a més del NH Constanza de Barcelona, i preveuen instal·lar-la en altres hotels de la cadena a Milà, Roma, Amsterdam, Rotterdam, Mèxic DF i Bogotà durant el 2015.

Aquest sistema "altament innovador i revolucionari", segons Rovira, permet mostrar la imatge hologràfica en 3D de persones que poden interactuar en temps real en una sala de conferències o en reunions, o bé poden emetre un missatge gravat, donant la sensació que són presents a la sala.

De fet, fins ara els hologrames s'han utilitzat en grans superproduccions de Hollywood, en concerts de cantants com Madonna o del mort Michael Jackson, o en grans produccions teatrals com 'El Rei Lleó': "El que ha fet NH és fer-ho accessible a qualsevol empresa que, sense tenir els mitjans de Hollywood, puguin fer una presentació totalment trencadora", ha detallat.

"ALT IMPACTE"

"Serveix per a reunions d'alt impacte. Es busca l'efecte 'waw'", ha resumit el director de NH, que ha explicat que, de moment, el sistema ha tingut una molt bona acollida entre les empreses i que per exemple ja ha estat utilitzada per Sony Studios.

Precisament dissabte passat es va realitzar al NH Eurobuilding de Madrid la primera conferència de premsa hologràfica que es fa a Espanya per presentar la pel·lícula 'Chappie' de l'actor Hugh Jackman, que físicament estava presentant el film a Berlín però que alhora va atendre la premsa espanyola.

En la seva presentació aquest dimecres al NH Constanza, el director de Smart Living de Mobile World Capital, Oscar Pallarols, ha mostrat una de les possibles aplicacions d'aquesta tecnologia, que l'ha permès estar a l'escenari juntament amb el seu holograma a mida real i tenir un diàleg amb ell --prèviament gravat--.

Pallarols ha explicat a Europa Press que des del Mobile World Capital acompanyen a les companyies que volen implementar noves tecnologies i que les ajuden a "donar-los visibilitat perquè aquest procés d'incorporar tecnologia disruptiva no és fàcil", a més d'analitzar la seva proposta per veure si és viable i pot ser una oportunitat de negoci.

"ÈXIT ASSEGURAT"

Ha augurat que l'aposta de NH serà un èxit assegurat perquè és un tipus d'hotel amb clients de negocis i "el negoci necessita de comunicació en temps real".

Segons Pallarols, aquesta tecnologia servirà perquè grans corporacions deslocalitzades, amb seus a diferents llocs, estableixin comunicació directa en tres dimensions i a mida real: "Això és fet rellevant perquè dóna molta vida a l'experiència i a la comunicació".

La presentació s'emmarca dins de la iniciativa 'MobileReady' de Mobile World Capital Barcelona, en la qual diferents hotels de Barcelona es presenten solucions innovadores aplicades al sector turístic.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés