Publicado 03/12/2015 17:39

Mango deixarà d'imprimir els seus catàlegs anuals per enfocar-se a l'entorn digital

BARCELONA, 3 des. (EUROPA PRESS) -

Mango deixarà d'imprimir els seus 22 milions de catàlegs anuals a partir de febrer amb l'arribada de la col·lecció Primavera-Estiu, com a part d'una nova estratègia de negoci que estarà més enfocada a la comunicació a l'entorn digital.

Amb la nova estratègia, la marca proveirà cada quinze dies les seves botigues amb noves peces que publicarà de manera en línia i llançarà una campanya publicitària cada mes amb les noves tendències de manera en línia, ha informat aquest dijous en un comunicat.

L'objectiu és informar sobre les novetats de la marca de manera més ràpida a través del canal en línia, que ja representa el 10% de la facturació total de la companyia.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés