Publicat 15/5/2019 18:04:09CET

L'Aeroport de Girona incorpora un servei de facturació d'equipatges de Jet2.com

AEROPUERTO DE GIRONA - Archivo

GIRONA, 15 Maig (EUROPA PRESS) -

L'Aeroport de Girona ha incorporat el servei Free Resort Flight Check-In de la companyia aèria Jet2.com, que permet la facturació dels equipatges en algun dels 12 hotels en els quals es presta el servei, ha informat en un comunicat aquest dimecres.

El servei estarà disponible fins al proper 3 de novembre per als passatgers de l'aerolínia, i l'Aeroport de Girona s'ha convertit en un dels deu aeroports, el vuitè d'Espanya, en què la companyia ho ofereix.

S'ha posat a la disposició de Jet2.com un espai per facilitar la descàrrega dels equipatges i dos mostradors de facturació perquè, en el moment de fer el registre en línia, els clients puguin contractar aquesta opció, que permet fer la facturació d'equipatges a la recepció del mateix hotel.

El servei es presta el dia de la sortida del vol des de l'Aeroport de Girona, i allibera del seu equipatge els passatgers que el contractin fins que el seu vol arribi a la corresponent destinació.

Jet2.com s'encarrega del procés de trasllat des que recull i etiqueta els equipatges dels diferents vols del dia als hotels en què se sol·licita el servei, els transporta en camió de manera segura fins a l'aeroport i, una vegada a les instal·lacions, s'incorporen en el sistema d'inspecció en l'habitual tractament d'equipatges.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.