BARCELONA, 25 març (EUROPA PRESS) -
El director de l'Agncia Catalana de Turisme (ACT) de la Generalitat, David Font, i el responsable de Promoció Internacional de Turisme de Barcelona, Mateo Asensio, han participat aquest dilluns en una acció comercial a Rio de Janeiro (el Brasil) en qu han promocionat 14 empreses turístiques catalanes.
En un comunicat aquest dilluns, la Conselleria d'empresa i Coneixement ha informat que amb aquesta promoció s'ha propiciat que les catorze empreses es puguin reunir amb els principals operatius turístics d'aquest mercat.
Aquesta acció forma part d'un 'road-show' organitzat per totes dues entitats, que des d'aquest dilluns fins al divendres visitar les ciutats de Rio de Janeiro, Buenos Aires (Argentina) i Santiago de Xile (Xile), amb l'objectiu de reforar la posició de Catalunya dins el mercat d'Amrica Llatina.
També vol oferir una plataforma de comercialització a les empreses participants i presentar en aquests mercat una "oferta d'experincies úniques i exclusives" que atregui l'inters d'aquests operadors turístics.
Les tres jornades de treball estaran formades per una sessió d'aprenentatge, en qu experts assessoraran a les empreses catalanes sobre el funcionament de cada mercat i un taller en qu es reuniran a cada ciutat amb una cinquantena d'operadors turístics.