BARCELONA, 9 jul. (EUROPA PRESS) -
L'empresa pública Ports de la Generalitat ha presentat una campanya promocional amb l'eslgan 'Viu els ports' adreada al turisme de proximitat i que mostra els ports com installacions preparades, obertes, segures, sense massificació i idnies per a l'estiu i la tardor amb una "mplia" oferta d'activitats.
En un comunicat aquest dijous, la companyia ha explicat que ha establert una línia estratgica per potenciar els ports des de tres eixos, el primer dels quals és l'adaptació de les infraestructures porturies al canvi climtic.
Els altres dos són l'establiment de mesures econmiques per palliar els efectes econmics de la crisi sanitria en usuaris, gestors i agents portuaris, i la promoció per donar suport a l'activitat porturia.
La campanya es compon d'un vídeo, bners, anuncis, creativitats i ports i es difondr durant un mes entre els mitjans de comunicació generalistes i especialitzats, plataformes turístiques i nutiques i xarxes socials.
L'activitat dels 45 ports que gestiona la Generalitat, que no inclou els ports de Barcelona i Tarragona, genera una facturació de 992 milions d'euros anuals i 9.135 llocs de treball entre directes, indirectes i induts.