BARCELONA, 23 abr. (EUROPA PRESS) -
L'ampolleta de perfum 'Wild Forest' d'Armand Basi i les maletes vintage per contenir la fragància 'Grand Tour' de Carolina Herrera com a Publicitat al Lloc de Venda (PLV) han obtingut la distinció "el millor del concurs" dels premis Líderpack que anualment convoquen els salons Hispack i Graphispack Asociación.
En aquesta edició de Hispack, que se celebra des de dilluns fins a aquest dijous, s'han concedit 19 guardons en l'especialitat de packaging, sis a l'apartat PLV i dos en disseny jove, reservada a estudiants, i s'han reunit 92 tasques, un 8% més que l'any anterior, ha informat aquest dijous en un comunicat.
L'acte de lliurament de premis ha comptat amb més de 200 assistents entre empresaris i professionals de la indústria de l'envàs, embalatge, PVL, disseny, logística i màrqueting.
Han lliurat els guardons el president del Comitè Organitzador de Hispack, Javier Riera Marsá; el president del jurat dels premis Líderpack, Carlos Aguilar, i el president de Graphispack Asociación, Jordi Quera.
L''smart packaging' han centrat la present edició de Hispack, amb protagonistes com impressores 3D d'aliments, etiquetes antifalsificació que es connecten al mòbil i envasos intel·ligents que allarguen la vida dels productes.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona