BARCELONA, 18 juny (EUROPA PRESS) -
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha presentat aquest dimarts la seva temporada d'estiu, en la qual promour l'activitat als espais de gran valor natural a través de les seves cinc estacions de muntanya i trens turístics, ha informat en un comunicat.
La nova temporada concep les estacions com a porta d'accés a aquests espais naturals i que contribueixen al seu coneixement, així com també una porta a la cultura i als paisatges que formen part de les comarques a l'alta muntanya.
El president de FGC, Ricard Font, que ha participat en l'acte de presentació, ha explicat el concepte '360/365 dies', que es refereix a l'oferta de serveis durant tot el dia i al llarg de tot l'any, pensant sempre en clau de territori.
Font ha assenyalat que la temporada comptar amb activitats per promocionar el Pirineu catal i atreure així als turistes que van a Barcelona, i que alhora, coneguin que a poques hores tenen unes destinacions on gaudir de la naturalesa, la gastronomia, la cultura i els esports.
A més, ha afegit que durant els mesos estivals es treballar intensament per donar a conixer l'oferta comercial i els serveis que es troben a l'rea d'influncia de la Molina, Vallter 2000, Vall de Núria (Girona), Espot i Port Ainé (Lleida).
Així, s'ha anunciat que l'estació de Plaa Catalunya estar customitzada fins al 31 de juliol amb motius d'alta muntanya i de les estacions i trens turístics de FGC, amb la intenció de dur el Pirineu a Barcelona.
Una altra de les activitats que es promouran ser l'ús dels trens turístics, on s'organitzaran esdeveniments adreats a tots els públics i a totes les edats, perqu els usuaris puguin viure de prop la naturalesa del territori catal.