Actualitzat 22/10/2015 17:18

Drivy capta en un mes 100 vehicles per llogar entre particulars a Espanya

BARCELONA, 5 set. (EUROPA PRESS) -

La plataforma de lloguer de cotxes entre particulars Drivy ha captat en un mes 100 vehicles a Espanya, després d'obrir a finals de juliol a Barcelona la seva oficina nacional, han informat a Europa Press fonts de la companyia.

Drivy va néixer fa cinc anys a França, on és líder del seu sector, i el 2014 va obrir a Alemanya, mentre que a Espanya opera des de Barcelona, tot i que preveu potenciar el mercat madrileny, i a finals d'any abastar tot el territori nacional.

Uns 70 vehicles dels que ha captat durant el seu primer mes d'activitat són a Barcelona i localitats pròximes, mentre que també hi ha particulars que han posat a disposició d'altres usuaris el seu vehicle a Madrid i el País Basc.

Drivy funciona de manera que cada usuari fixa el preu que desitja percebre per llogar el seu cotxe quan no l'utilitza, que pot ser des d'un mínim d'un dia fins a un màxim de 31 dies.

Per assegurar el vehicle mentre està llogat, propietari i usuari signen a través de la plataforma una assegurança amb Allianz que cobreix incidències i proporciona assistència durant el viatge.

Quan conclou el lloguer, el propietari rep un 70% de l'import, un altre 15% és per al pagament de l'assegurança, i Drivy rep l'altre 15% restant.

El responsable de Drivy a Espanya, Jaume Suñol, ha explicat a Europa Press que la mitjana de lloguer solen ser dos o tres dies, per part de persones sense vehicle propi que decideixen llogar-ne un per fer "escapades" fora de la seva ciutat.

Entre els particulars que decideixen llogar el seu cotxe, hi ha persones que no l'utilitzen habitualment i que veuen en aquesta plataforma una via per reduir costos de manteniment, que Drivy calcula en una mitjana de 2.000 euros anuals entre aparcament, impostos i combustible.

Entre França, Alemanya i Espanya, la plataforma d'economia disposa actualment de 40.000 cotxes i 700.000 usuaris, i ha realitzat adquisicions de competidors al mercat francès (Buzzcar i Livop) i alemany (Autonetzer); els seus competidors a Espanya són Social Car i Amovens.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés