Crearà una targeta de crèdit, que estarà lligada al programa de fidelització del Club Dia
MADRID, 20 febr. (EUROPA PRESS) -
El Grup Dia i CaixaBank han rubricat una aliança estratègica de finançament al consum per oferir un "extens catàleg de productes de consum" als més de vuit milions de clients del Club Dia, segons ha informat la cadena de supermercats en un comunicat.
En concret, entre els productes de consum que oferirà destaca la creació d'una targeta de crèdit, que estarà lligada al programa de fidelització del Club Dia.
D'aquesta forma, l'aliança s'estructura a través de la compra per part de CaixaBank Consumer Finance del 50% de les accions de Finandia EFC, la filial del Grup Dia que gestiona el pagament a les seves botigues i els productes associats a la targeta. Aquesta adquisició queda ara sotmesa als processos d'autorització de les autoritats competents.
L'empresa presidida per Ana María Llopis ha precisat que l'objectiu d'aquesta aliança és avançar en una oferta completa de finançament al consum que inclogui tant el pagament a dèbit, el pagament a fi de mes, 'revolving' o pagament ajornat, així com préstecs per a clients i assegurances vinculades a la targeta.