Actualitzat 22/10/2015 16:58

Coca-Cola llança l'estratègia de 'marca única' i tenyeix de vermell tots els seus envasos

Nueva identidad de Coca-Cola
EUROPA PRESS

MADRID, 5 març (EUROPA PRESS) -

Coca-Cola es reinventa i llança una nova estratègia de 'marca única', mitjançant la qual tenyeix de vermell tots els seus envasos amb l'objectiu de recuperar la identitat de la marca i connectar amb el consumidor per fer més fàcil la seva elecció en els lineals.

En concret i sota aquest enfocament, les diferents varietats de la família Coca-Cola, que inclou Coca-Cola, Coca-Cola light i Coca-Cola Zero, s'unificaran sota una identitat i comunicació comunes. Així, es canvia el disseny, i cada llauna i ampolla tindran el mateix estil amb diferents colors per distingir cada varietat.

Així, aquest canvi, segons ha explicat la multinacional, representa un pas cap endavant per a Coca-Cola, que situa la "possibilitat d'elecció" al centre de la seva estratègia de marca.

Es tracta d'un nou enfocament que estendrà els icònics valors de la Coca-Cola original a totes les seves varietats. Després de la seva posada en marxa a Espanya, la intenció de la multinacional és implantar-la a altres països.

El director general de Coca-Cola per a Espanya i Portugal, Jorge Garduño, ha assenyalat durant la presentació de la nova estratègia que l'objectiu de la multinacional és "créixer i fer-ho de manera sostenible".

"L'estratègia que es llança a Madrid és exemple d'aquest gran objectiu. A més, volem reconnectar amb el consumidor i situar la possibilitat d'elecció al centre d'aquesta nova forma de comunicar", ha explicat.

Durant la seva intervenció, Garduño ha subratllat que Espanya és un país rellevant per a la companyia, que ha trobat la forma de mantenir-se pròxima, sobretot als hostalers, en "moments difícils" com els esdevinguts els últims anys.

El directiu ha ressaltat, tot i això, que ja percep senyals de repunt a Espanya, país que, segons ha dit, està treballant per tornar a la sendera del creixement sostingut i Coca-Cola "posarà el seu granet de sorra i el seu compromís per aconseguir-ho".

Per la seva banda, la responsable de Màrqueting de Coca-Cola a Espanya i Portugal, Esther Morillas, ha qualificat aquesta estratègia de la companyia de "trencadora" durant la presentació del nou concepte. "Innovar, sorprendre. Sempre ens agrada anar un pas més enllà. Coca-Cola es torna a reinventar per continuar conquistant l'espai dels lineals i el cor dels consumidors", ha assenyalat.

Morillas ha ressaltat que "es tenyeixen de vermell" totes les marques i es recupera el color original coincidint amb els 100 anys de l'ampolla.

"Si la felicitat tingués un color segur que seria el vermell", ha subratllat Morillas, qui ha anunciat que es llançaran 2.900 milions d'ampolles a Espanya amb el nou envàs entre març i desembre d'aquest any, amb l'objectiu d'arribar al 97% de la població.

La nova estratègia de Coca-Cola, amb la qual totes les seves marques es convertiran en una sola, coincideix amb el centenari de l'ampolla de la multinacional, que centrarà la seva campanya mundial d'aquest any al voltant del famós disseny de la seva ampolla.

Durant els 129 anys d'història, Coca-Cola ha apostat per la innovació per adaptar-se als gustos i estils de vida dels consumidors, oferint la possibilitat d'elegir diferents sabors, així com el contingut en calories i cafeïna.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés