Actualitzat 22/10/2015 16:15

Cecot demana ampliar els canals de gestió digital de les administracions amb les empreses

TERRASSA (BARCELONA), 13 abr. (EUROPA PRESS) -

La Cecot ha demanat que s'ampliïn les vies de gestió digital de les administracions públiques amb les empreses perquè siguin més competitives.

La patronal de Terrassa ha assegurat aquest dilluns en un comunicat que, d'aquesta manera, s'aconseguiria agilitar i abaratir aquests processos, a més de guanyar en rapidesa, per la qual cosa això ajudaria les companyies a ser més competitives.

En aquest sentit, el president de Cecot, Antoni Abad, ha recordat alguns exemples de llocs en funcionament on ja en proven l'eficiència, com l'Agència Tributària, la Seguretat Social o el cobrament de taxes, impostos i tributs.

Per aquest motiu, la Cecot ha considerat que altres procediments, com el seguiment d'expedients als jutjats, l'enviament de fulls de salari en línia o la gestió de les baixes per incapacitat temporal entre l'Institut Nacional de la Seguretat Social, el treballador i l'empresa que implica la presència física també podrien fer-se virtualment.

Per aquesta raó, la patronal ha proposat alguns aspectes que l'administració pública hauria de millorar, entre d'altres, una reorganització sota un model en xarxa orientat a la consecució de resultats i un canvi cultural en la manera de treballar i l'actitud dels funcionaris públics.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés