Actualitzat 21/03/2018 18:42

Bizbarcelona aposta per la transformació digital com a "clau d'èxit dels negocis"

Presentació de la vuitena edició del saló Bizbarcelona
BIZBARCELONA

BARCELONA, 21 març (EUROPA PRESS) -

La vuitena edició del Bizbarcelona apostarà per la transformació digital com a "clau d'èxit dels negocis" i l'omnicanalitat com la solució de futur del comerç electrònic, segons ha informat en un comunicat el saló, que se celebra del 30 al 31 de maig en el recinte Montjuïc de Fira Barcelona, en un comunicat.

En la presentació de l'esdeveniment aquest dimecres, el directiu de Google Unai de la Rica ha indicat que el 95% de les vendes té lloc en botigues físiques, però que el 58% d'aquestes està influenciat pel sector digital.

De la Rica ha exposat el cas de Desigual com a exemple de client que a nivell mundial ha integrat en Google Analytics la informació dels seus compradors en el punt de venda amb la finalitat d'entendre el comportament dels seus clients i personalitzar la comunicació amb aquests.

En la mateixa línia s'ha mostrat el director general a Espanya d'Elogia, Álvaro Gómez, ha assenyalat que les estratègies digitals omnicanals han d'incloure tots els casos d'ús i ha recalcat que el 80% dels compradors digitals utilitzen el telèfon mòbil per comprar, la qual cosa evidencia "el canvi d'hàbits que la tecnologia ha introduït".

El saló, esdeveniment dedicat a l'emprenedoria, les pimes i l'economia social, està promogut per l'Ajuntament de Barcelona, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de comerç de Barcelona, Pimec i CaixaBank, i compta amb la col·laboració de prop d'un centenar d'entitats que formen part de la BizCommunity.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés