Actualizado 15/10/2015 11:53

Barcelona acull la trobada d'Interpartners Worldwide sobre comerç entre Europa i Sud-amèrica

MADRID, 14 Oct. (EUROPA PRESS) -

   La xarxa internacional d'agències de publicitat independents Interpartners Worlwide celebrarà aquest dijous a Barcelona la seva trobada anual que girarà al voltant de la importància dels intercanvis comercials entre Europa i Amèrica Llatina.

   Segons ha informat l'agència espanyola Slogan, amfitriona de l'esdeveniment, s'ha organitzat una taula rodona sobre com assegurar-se que es creïn missatges publicitaris que s'entenen per part de consumidors multiculturals.

   En la trobada hi participaran el creatiu i fundador de MMLB, Joaquín Lorente; la vicepresidenta i directora general de GfK Consumer Trends NY, Kathy Sheenan; i la cofundadora i directora de Wide Group, Martine Clerckx; debatran com ha de ser el pensament creatiu en un món globalitzat i diferenciat.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés