Actualitzat 19/04/2018 16:01

Aguas Danone incideix en l'aposta per la innovació i en la necessitat de portar hàbits de vida saludables

Aguas Danone
Europa Press

Presenta a Alimentaria la nova Font Vella Premium Vidre, destinada al canal HORECA

MADRID, 19 abr. (EUROPA PRESS) -

La divisió d'aigües de Danone ha renovat, després de més de 20 anys, la seva ampolla de vidre destinada al canal de l'Hostaleria i la Restauració (HORECA) amb la nova Font Vella Premium, i en la seva presentació ha incidit en la seva aposta per la innovació i en inculcar als consumidors hàbits de vida saludables.

Durant la presentació de la nova ampolla, que ha tingut lloc aquest dijous al Saló Alimentaria, el director general de Danone Aguas, François-Xavier Lacroix, ha defensat que la marca pretén mantenir-se a l'avantguarda apostant per productes innovadors que inspirin als consumidors a "millorar la seva hidratació".

La nova ampolla Font Vella Premium compta amb un envàs més resistent per minimitzar trencaments i amb un disseny que permet un millor emmagatzematge i està disponible per 0,33 litres, 0,5 litres i 1 litre.

A més, Danone acaba de llançar al mercat 'Imperial', una nova marca d'aigua amb gas per al canal Horeca. Procedent de Caldes de Malavella, la seva ampolla de vidre presenta un disseny minimalista i modern pensat per aportar una experiència de consum superior.

Sota la premissa 'One Planet, One Health', la companyia ha mantingut la seva idea que la salut de la gent i la del planeta "estan interconnectades" i que l'aigua és un element "fonamental per a ambdues" i per això, Danone cerca també "protegir el planeta i preservar la qualitat dels recursos hídrics", tal com ha afegit Lacroix.

En paral·lel, la companyia treballa en altres iniciatives com l'aposta per l'economia circular; la lluita contra l'abandonament de residus; o el Projecte Lanjarón, on treballa en el llançament d'una ampolla fabricada en un 50% de plàstic reciclat i que cerca que sigui en un 100% a partir de juny d'aquest any.

Finalment, la companyia ha assenyalat que a la primavera arriba la nova gamma de la divisió d'Aquadrinks, les begudes refrescants amb base d'aigua mineral natural i sucs de fruites amb extracte de te i aromes, i que s'han reformulat per reduir sucres, per potenciar la seva naturalitat i limitar la seva aportació calòrica.

Danone també ha anunciat productes especials per als nens, és el cas de Font Vella i Lanjarón Kids, una gamma d'ampolles revestides amb personatges infantils. Així mateix, també hi haurà edicions especials de les ampolles Lanjarón de 0,5 litres dissenyades amb temàtiques de festivitats com les Falles de València o la Fira d'Abril de Sevilla.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés