Actualitzat 30/12/2014 12:57

Osborne entra en el segment del cava amb l'Abadia de Montserrat

Bodegas Osborne
BODEGAS OSBORNE

BARCELONA, 21 maig (EUROPA PRESS) -

L'empresa familiar Osborne entra en el segment del cava amb la marca Abadia de Montserrat, i en els pròxims mesos sortiran al mercat 50.000 ampolles del Cava Brut Reserva de Montserrat, ha informat en un comunicat aquest dimecres.

Aquest cava, que comercialitzarà Osborne, s'elaborarà en les Bodegues Mont Marçal, i es produirà amb un 30% de raïm macabeu, un 20% xarel·lo i 50% parellada, publica 'La Vanguardia'.

El Cava de Montserrat envellirà com a mínim 15 mesos, es comercialitzarà sota un preu de nou euros i es preveu que a aquesta varietat se sumin altres referències de cava en el futur.

Aquest nou producte completa la gamma de licors de Montserrat --Aromes, Crema Catalana, Licor d'Avellana, Ratafia, i Anís i Herbes--, que des del 2011 Osborne elabora a la planta d'Anís del Mono, ubicada a Badalona (Barcelona).

L'etiqueta del cava de l'Abadia de Montserrat reprodueix l'orla d'un dels vitralls de la Basílica de Santa María, i la silueta del massís de Montserrat corona el conjunt.

La xapa de l'ampolla serà de col·lecció i canviarà cada anyada fins a completar una sèrie que recrearà cadascun dels mosaics dels diferents vitralls de la Basílica, i la 'M' gòtica amb la serra superposada ocuparà el seu centre.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés