Actualizado 30/03/2015 16:01

'Tocat pels déus', lema de la marca Empordà per a una promoció conjunta del territori

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Gràficament consta d'una esfera amb tonalitats verdes, grogues i blaves que representen la terra, el mar i la tramuntana

L'Escala (ACN).-

Després de gairebé 20 mesos de feina, l'Alt i el Baix Empordà ja disposen d'una marca conjunta per promocionar-se "obviant les barreres administratives i potenciant actius comuns" com el seu paisatge natural, el patrimoni cultural i històric o la seva gastronomia. Sota el lema 'Empordà. Tocat pels déus', la marca vol crear sentiment de "pertinença" i que la gent del territori "la utilitzi en el seu benefici". Segons els seus promotors, l'Ajuntament de Figueres i els Consells Comarcals de l'Alt i el Baix Empordà, la marca Empordà és "agosarada i potent" i vol promocionar un territori "extraordinari" complementant-se amb d'altres ja consolidades com la marca Costa Brava.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés