Publicado 16/03/2015 11:48

La telefonia i internet es mantenen al capdavant de les reclamacions i consultes ateses pels Serveis de Consum de l'Ajuntament de Ll

L'OMIC i la JAC van atendre 1.529 persones durant el 2014, 337 menys que l'any anterior

Lleida (ACN).-

Els Serveis de Consum de l'Ajuntament de Lleida van atendre 1.529 persones durant el 2014, atencions que es van derivar en 1.180 consultes i 349 reclamacions, de les quals un 75% van ser resoltes, respecte a les 1.866 persones ateses l'any anterior per l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i la Junta Arbitral de Consum (JAC) de Lleida. La telefonia i internet continua sent el sector que més reclamacions i consultes genera, seguit pel dels subministraments de llum, aigua i gas i de temes relacionats amb entitats bancàries. La Junta Arbitral de Consum de Lleida compta ja amb 506 empreses, 10 gremis i associacions i 2 associacions de consumidors adherides.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés