Publicado 09/01/2015 20:43

Seat augmenta les vendes en un 10% el 2014 gràcies a l'impuls del León

Agencia Catalana de Noticias
ACN

La gamma de vehicles bat el seu rècord històric d'entregues i es converteix en el "segon pilar de la marca"

Martorell (ACN).-

Seat ha tancat el 2014 amb un increment de vendes del 10%, amb 390.500 vehicles entregats, gràcies a l'impuls de la família del León. Aquesta gamma ha augmentat el 50% les seves vendes i ha assolit les 154.100 unitats. A més, el León ha obtingut el millor resultat des de la seva estrena el 1999 i, per primera vegada, ha superat l'Ibiza com a vehicle més venut de Seat. "La família del León és un punt d'inflexió en la nostra història. S'ha convertit en el segon pilar de la marca", afirma el president del comitè executiu, Jürgen Stackmann. Aquests són els millors resultats de Seat des del 2007, després que en els dos últims anys la marca hagi crescut un 21,7%, quasi 70.000 vehicles més que el 2012.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés