Actualizado 07/10/2015 13:31

El Rec.012 aglutinarà les marques de moda urbana en un espai amb 'food trucks', sessions de DJ i rampes per a 'skaters'

La tretzena edició del festival de botigues efímeres d'Igualada incorporarà també un 'Secret Market' amb productes del portal web Privalia

Barcelona (ACN).-

El Rec.012 Experimental Stores, la tretzena edició del festival bianual de botigues efímeres del barri del Rec d'Igualada, es farà del 4 al 7 de novembre amb la presència de més de 70 marques de moda. En aquesta edició s'estrenarà l'Urban Village, un espai que aglutinarà marques de moda urbana que vendran els seus estocs al costat de rampes per a 'skaters', sessions de DJ i 'food trucks' -vehicles de venda d'alimentació-. Una altra novetat serà el 'Secret Market' de Privalia, una 'pop up store' on es podran comprar productes del portal web. Els organitzadors esperen superar els 100.000 visitants que es van registrar en les dues últimes edicions del Rec.0.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés