Actualizado 12/03/2015 17:04

Privalia factura més de 415 milions d'euros nets durant el 2014

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Durant l'últim any ha crescut un 16,5% i ha incrementat un 4% els beneficis

Barcelona (ACN).-

Privalia, la companyia d'outlet' per Internet de moda líder a l'Estat ha facturat 415 milions d'euros durant el 2014, un 16,5% més que el 2013, i ha incrementat un 4% els beneficis abans d'impostos i amortitzacions. És la primera vegada que la companyia catalana supera els 400 MEUR d'ingressos nets, després de desinvertir el 2013 en els seus negocis de diversificació per centrar-se en el seu negoci principal de venda de moda. La companyia fundada a Barcelona el 2006 ha registrat un Ebitda global positiu per segon any consecutiu i les ventes a través de dispositius mòbils ja supera el 50%. Privalia té 24 milions d'usuaris i obté el 75% dels seus ingressos d'Itàlia, el Brasil, Mèxic i Alemanya.Aquest 2015 l'empresa catalana enfocarà les seves inversions en tres eixos: "incrementant i millorant la seva oferta de productes, personalitzant les comunicacions i l'aparador per cada client i millorant els terminis i la qualitat del servei d'entrega".

Segons els fundadors de Privalia, Lucas Carné i José Manuel Villanueva, una de les claus per aconseguir els resultats d'aquest 2014 ha estat fer una aposta decidida pels telèfons mòbils. Per ara la companyia ha arribat als 10 milions d'aplicacions descarregades i ha superat el 50% de les vendes a través dels dispositius mòbils.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés