Actualizado 14/01/2015 13:43

Neix la marca 'Gamba de Tarragona'

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Pescadors, Port i Patronat de Turisme impulsen la iniciativa, que dóna resposta a una reivindicació històrica

Tarragona (ACN).-

El Patronat de Turisme, el Port de Tarragona i la Confraria de Pescadors han creat la marca 'Gamba de Tarragona', que neix amb l'objectiu de promocionar i reivindicar la qualitat dels crustacis que es capturen davant la Costa Daurada. Aquest dimecres se n'ha presentat el logotip, que ha estat dissenyat per Noemí Rosell, i la primera acció de promoció de la nova marca seran unes jornades gastronòmiques que es faran a la ciutat del 13 al 29 de març. La iniciativa dóna resposta a una reivindicació històrica i permetrà impulsar un producte que ja és molt cotitzat als mercats i que es pot trobar en les cartes dels millors restaurants. Unes vuit barques de la ciutat es dediquen a la captura de la gamba.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés