Publicado 02/12/2014 15:51

El Museu Picasso canvia el sistema de venda d'entrades per reduir les cues

Es potencia la compra en línia, el visitant podrà escollir l'hora que prefereix i accedir directament al recinte amb un codi QR

Barcelona (ACN).-

El Museu Picasso de Barcelona canvia a partir d'aquest mes de desembre el sistema de venda d'entrades per reduir les cues al carrer Montcada i sincronitzar alhora la venda en línia, la venda de taquilles i l'accés de grups. Amb la nova plataforma es potencia la compra en línia a través de la web del Museu i té com a objectiu facilitar l'accés dels visitants tot reduint les cues al carrer Montcada per afavorir la convivència amb els veïns del barri, així com garantir una millora en la qualitat de la visita. Paral·lelament el visitant pot escollir, tant per internet com a taquilla, l'hora que prefereix per accedir al Museu i entrar directament al recinte amb un codi QR.La nova plataforma permet també comprar les entrades a taquilles per sessions, possibilita comprar entrades en línia per al mateix dia, fins a dues hores abans de la visita, i accedir directament a la col·lecció permanent i a les exposicions temporals mitjançant el codi QR de l'entrada, impresa o al mòbil. El visitant té un marge de flexibilitat horària de 15 minuts de l'hora triada per accedir al Museu Picasso. Unes pantalles instal·lades a l'exterior del Museu, permeten veure l'ocupació a temps real de cada franja horària.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés