Actualizado 29/09/2015 14:20

Mollerussa sortejarà 14 compres setmanals de franc en una campanya amb pàrquing gratuït

L'associació de comerciants vol fidelitzar els clients repartint el màxim de premis possibles i s'inventa el personatge 'Molluroman' que s'ocuparà de repartir-los

Mollerussa (ACN).-

Mollerussa enceta dilluns vinent una nova campanya de la mà de Mollerussa comercial que, sota el lema 'Jo ja compro a Mollerussa... i tu?', sortejarà 14 compres de franc cada setmana d'un màxim de 25 molleuros (la moneda que l'entitat va crear fa 3 anys i que es pot bescanviar als establiments associats). Seran dues cada dia de dilluns a divendres i 4 més dissabte a la tarda gràcies a la incorporació d'un nou personatge: el 'Molluroman' que s'ocuparà de dinamitzar la iniciativa que s'ha presentat aquest dimarts a l'Ajuntament de Mollerussa. Aquesta tardor, els clients de les botigues de l'entitat també tindran l'aparcament en zona blava gratuït.L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha destacat la continuïtat de la tasca dinamitzadora de Mollerussa Comercial 'amb campanyes imaginatives que no cauen en la rutina' i que ajuden a potenciar el sector comercial. Per la seva part, el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha fet un balanç positiu de la posada en marxa del molleuro ara que precisament tornarà a ser protagonista en aquesta campanya que com la de l'any passat per aquestes dates també oferirà aparcament gratuït a tots els clients que comprin a les botigues associades.

A diferència de la tardor passada, en aquesta ocasió no es comptarà amb un punt d'informació per retornar els diners de la zona blava sinó que seran els mateixos botiguers els que ho faran a més de complir amb la tasca d'informadors de tots els avantatges de la campanya, segons ha indicat Català, que ha considerat que oferir aparcament gratuït és una bona eina per fidelitzar la clientela com ho demostra el fet que en la passada temporada es van arribar a tornar més de 600 euros en tiquets de parquímetre.

Pel que fa a les compres de franc, Català ha explicat que tots els clients que facin qualsevol adquisició en establiments associats des del 5 d'octubre i fins el 30 de novembre hauran de presentar el tiquet de compra si és el cas que són afortunats en el sorteig.

Com a tret de sortida de la campanya, Mollerussa Comercial ha organitzat per aquest dissabte un càsting per triar la imatge de l'entitat per a properes campanyes. La cita per a tots els joves d'entre 16 i 28 anys que vulguin participar-hi és a partir de dos quarts de cinc de la tarda a la plaça de l'Ajuntament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés