Actualizado 01/03/2015 21:40

Més ocupació als hotels i més àpats servits, primer balanç de la tercera edició de la campanya Olotx2

Agencia Catalana de Noticias
ACN

L'Ajuntament d'Olot assegura que hotelers, restauradors i comerciants estan "contents i satisfets" amb la iniciativa promocional

Olot (ACN).-

Els hotelers, restauradors i comerciants estan "contents". Aquesta és la sensació que té l'Ajuntament d'Olot després de tres dies d'activitat frenètica al municipi amb la campanya promocional Olotx2, que ha ofert llits i menús a meitat de preu. El regidor de Promoció Econòmica de la ciutat, Estanis Vayreda, ha assenyalat que han notat un increment de l'ocupació a la ciutat - sobretot divendres on es va arribar al 70% dels llits plens- i subratlla que se superaran els 8.000 àpats servits durant l'any passat. De cara a pròximes edicions volen ampliar l'oferta d'activitats per allargar la campanya des de divendres al vespre fins diumenge a la tarda i atreure més visitants.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés