Actualizado 19/04/2015 18:32

Més de 27.000 persones passen pel B-Travel, el nou Saló Internacional del Turisme a Catalunya

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Els visitants s'han interessat especialment pel turisme familiar, les propostes gastronòmiques i els viatges exòtics

Barcelona (ACN).-

El B-Travel, el nou Saló Internacional del Turisme a Catalunya, tanca aquest diumenge la seva 24a edició complint "les seves expectatives". Durant els tres dies que ha durat el B-Travel el palau 8 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona ha aplegat més de 27.000 persones. Moltes d'elles s'han interessat pel turisme familiar, les propostes gastronòmiques i els viatges exòtics per conèixer altres cultures, com la Xina o l'Europa nòrdica. La directora de B-Travel, Marta Serra, ha valorat "molt positivament" la bona acollida dels visitants i dels expositors, que representen prop de 1.000 empreses i destinacions. En total, la zona de restauració B-Delicious ha servit més de 35.000 degustacions.Segons un comunicat de l'organització del B-Travel, durant els tres dies que ha durat el saló s'ha registrat una gran afluència de públic i un important volum de consultes en els més de 200 estands que han omplert el palau 8 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.

La directora de B-Travel, Marta Serra, ha destacat que el canvi de rumb del B-Travel, que enguany s'ha orientat a les experiències que es poden viure en el viatge, "s'anirà implantant en les pròximes edicions per donar resposta a les demandes del viatger, cada vegada més interessat pel producte i les emocions que vol sentir durant les seves vacances".

El nou format del saló busca promocionar l'oferta turística des de les experiències vinculades a cinc àmbits: B-Happy (en família, parella o amics), B-Culture (relacionada amb l'art i la història), B-Special (turisme del nou luxe o compres), B-Adventure (esport i naturalesa) i B-Delicious (rutes eno-gastronòmiques).

Aquest any, les destinacions de proximitat per viatjar en família han estat les més sol·licitades pels visitants, segons les primeres dades de l'enquesta realitzada pel saló, destacant Catalunya (amb dinou destinacions de turisme familiar) i altres comunitats com Andalusia, Galícia, Illes Balears, Canàries, Navarra o Euskadi. El segueixen els viatges exòtics per conèixer altres cultures com la Xina, Cambodja, Singapur, Perú, Argentina, Cuba, els països nòrdics i terres polars, així com les rutes d'aventura per Àfrica sense oblidar les més tradicionals per Europa (França, Irlanda, Croàcia o Portugal). També han despertat gran interès les propostes relacionades amb la gastronomia, tant de destinacions nacionals com internacionals.

A més de l'oferta turística de més de 50 països i regions de tot el món, ha tingut molt bona resposta de públic la B-Travel Experience Area, el nou espai de xerrades per compartir experiències viatgeres en què han participat més de 50 experts i emprenedors. Les intervencions amb més èxit han estat les dels xefs Paco Pérez i Carme Ruscalleda, l'hoteler Kike Sarasola, i els periodistes Paco Nadal i Sebastián Álvaro, creador del programa de TVE "Al filo de lo impossible".

La zona de restauració B-Delicious també ha estat una de les més concorregudes. En aquest espai s'han servit més de 35.000 degustacions de plats típics de 70 poblacions de Catalunya, a més d'altres països com Itàlia, Grècia o Iran.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés