Publicado 17/05/2015 23:42

Les vendes de vehicles del Saló de l'Automòbil de Barcelona s'incrementen entre un 30 i un 40% respecte a l'anterior edició

Agencia Catalana de Noticias
ACN

S'estima que s'ha superat l'afluència de visitants de la darrera mostra, celebrada el 2013

Barcelona (ACN).-

El Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona ha tancat portes aquest diumenge. Durant els onze dies que ha durat la mostra les vendes han incrementat entre un 30 i un 40% respecte a l'anterior edició, celebrada el 2013. Tot i que els organitzadors no han donat encara una xifra oficial, s'estima que enguany s'ha superat l'afluència de visitants de la darrera mostra. El president del Saló, Enrique Lacalle, ha destacat que en aquesta 38a edició s'ha "constatat el canvi de tendència que ha experimentat el sector de l'automoció". Lacalle ha considerat que ha estat "una de les millors edicions del Saló" i ha assegurat que el certamen s'ha "consolidat entre els principals d'Europa".Els visitants que han acudit al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona han pogut descobrir les 60 novetats que les 38 marques expositores (17 més que en l'edició anterior) han presentat al Saló. Enguany s'han presentat els nous Seat Alhambra i Ibiza, els Lexus GS F i NX by Will.I.Am i el Jaguar XF.

El president del Saló, Enrique Lacalle, ha agraït el "compromís d'Anfac i el suport de les institucions que han fet possible una de les millors edicions del Saló" i l'"aposta de la indústria per aquest certamen, que es consolida entre els principals d'Europa".

Per la seva banda, el vicepresident executiu d'Anfac, Mario Armero, ha destacat que "aquest ha estat un saló d'alt nivell en què s'han anunciat importants mesures industrials com el pla Pive 8, les rebaixes fiscals als vehicles d'empresa, el pla Pima Aire 5, la implementació a Espanya de l'e-Call i inversions industrial". A més, Armero ha assegurat que "la indústria de l'automòbil és avui més indústria gràcies al Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona".

En aquesta edició s'ha apostat per un model estructurat en quatre àrees temàtiques en què, a més de la zona dedicada a les marques, s'ha incidit en el paper de les noves tecnologies (Connected Car), els nous patrons de mobilitat (Urban Mobility), i el disseny (Sketch Car Design).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés