Publicado 28/04/2015 14:15

Les preferents centren més d'un terç de les reclamacions a l'Agència Catalana del Consum el 2014 a la Catalunya Central

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Manresa (ACN).-

L'activitat de l'Agència Catalana del Consum a la Catalunya Central el 2014 s'ha vist marcada per la tramitació de les reclamacions dels afectats per les preferents i deute subordinat de Catalunya Caixa. Així ho ha explicat el director de l'ACC, Alfons Conesa, qui ha explicat que entre 2013 i 2014 s'han tramitat 4.827 reclamacions d'afectats, de les quals se n'han resolt gairebé 4.000 mitjançant arbitratge i s'han retornat més de 35 MEUR. Els altres dos sectors que aglutinen més reclamacions són la telefonia i els serveis d'electricitat, gas i aigua sobretot per qüestions relacionades amb la facturació, les permanències i les portabilitats. Pel que fa a les denúncies, se'n van interposar un centenar.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés