Actualizado 08/04/2015 12:44

L'Agència Catalana del Consum aconsegueix que es retornin més de 14 MEUR a afectats per les preferents a Girona

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Les companyies de telefonia i Internet acumulen el 45% de les reclamacions dels consumidors gironins durant el 2014

Girona (ACN).-

Les gestions fetes per l'Agència Catalana del Consum (ACC) han permès retornar més de 14 MEUR a afectats per les preferents de Catalunya Caixa a Girona. Durant el 2013, l'agència va tramitar 1.659 reclamacions d'afectats per preferents i el 2014 van ser-ne 498. Del total de 2.157 reclamacions ateses, ha aconseguit resoldre'n 1.311. A nivell general, el 2014 s'ha tancat amb 3.138 reclamacions de consum, el 45% de les quals corresponen a empreses de telefonia i telecomunicacions. Això suposa un descens del 18,2% respecte el 2013. Des de l'ACC reconeixen els passos fets per Ryanair, que fins fa poc era una de les companyies que acumulava més reclamacions i que ha redreçat la situació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés