Representats d'empreses com Lékué, Samsung o Correos subratllen la importància de conèixer què vol el consumidor per poder adaptar-se als canvis
ACN
Girona.-'Reinventa't: innova per competir" és el títol de la Jornada d'Empresa i Coneixement que se celebra aquest dilluns a l'Auditori-Palau de Congressos de Girona amb l'objectiu d'explicar fórmules d'innovació a partir de l'experiència d'empresaris que han sabut reinventar-se amb èxit. Entre els ponents, hi havia representants de firmes com Lékué, Samsung o Correos i també s'ha comptat amb la presència d'experts internacionals com Bernardo Hernández, CEO de Flikr i vicepresident de Producte de Yahoo que ha generat molt d'interès. En aquesta cinquena edició, s'ha fregat el miler d'assistents, entre empresaris, directius i estudiants, assolint una xifra rècord segons els organitzadors. Conèixer què vol el consumidor i quines són les seves necessitats són algunes de les claus per poder adaptar-se a un entorn cada cop més canviant segons han coincidit alguns dels ponents.