Publicado 29/04/2015 15:24

La internacionalització i diversificació són els principals reptes del turisme d'interior i de muntanya per l'Agència Catalana de Tu

Sort acull el V Seminari de l'Escola Universitària Formatic Barcelona relacionat amb el turisme a les comarques del Pirineu

Sort (ACN).-

La segona jornada del V Seminari de Turisme d'Interior i de Muntanya, que se celebra aquesta setmana a Sort, ha comptat amb la presència de Patrick Torrent, director executiu de l'Agència Catalana de Turisme. Torrent ha apuntat la diversificació del mercat i la internacionalització com a principals reptes del turisme interior i de muntanya. El producte turístic hi és però manca estructurar-lo en funció del turista al qual va destinat, ha dit Torrent. José Luis Meneses, director de l'Escola Universitària Formatic Barcelona, organitzadora del seminari, ha coincidit amb Torrent en la necessitat de crear producte per comercialitzar-lo i de manera específica al mercat internacional.El director executiu de l'Àgència Catalana de Turisme ha dit que 'el territori ha de fer un pas més enllà i saber convertir el recurs turístic amb producte turístic'. Per Torrent és molt important la cooperació entre empreses i sectors per sumar esforços i crear un 'molt bon' producte turístic.

Per Meneses igual d'important és la creació d'aquest producte com la seva posterior comercialització i divulgació. El Seminari finalitzarà aquest dijous dia 30 d'abril amb ponències sobre guiatge i turisme; planificació en espais d'interior i de muntanya i animació turística i esportiva.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés