Actualizado 11/09/2015 20:28

Una instal·lació inspirada amb la font Maneken Pis de Brussel·les sorprèn els espectadors de FiraTàrrega

Els lleidatans Campi Qui Pugui estrenen espectacle sota la direcció del clown olotí Toti Toronell

Tàrrega (ACN).-

La companyia de Castellserà (Urgell) Campi Qui Pugui estrena a FiraTàrrega el seu nou espectacle adreçat a tots els públics 'Manneken's Piss', una instal·lació ubicada a l'espai del Reguer que acull l'Ondara Park, el pol de programació festiva i d'entreteniment del certamen. Els espectadors es veuen sorpresos per aquesta proposta artística còmica i multidisciplinar que s'inspira en la font Manneken Pis de Burssel·les. Es tracta d'una obra sense paraules i amb molt d'humor, que juga amb molts llenguatges i està dirigida pel clown olotí Toti Toronell. Campi Qui Pugui és una de les tres companyies lleidatanes que juntament amb Fadunito i Jam s'han unit en el col·lectiu Ponent Street.Manneken's Piss és una peça dirigida a tot tipus de públics, dels més petits als més grans, dels que consumeixen teatre habitualment, com els que no van mai a les sales. Com el seu nom indica, va sobre Manneken's piss, la famosa estàtua del nen que fa pipí de la font de Brussel·les. Bronze, llum i aigua. I unes figures ben especials, aparentment immòbils. Es mostren les dificultats i experiències d'aquesta estàtua, des de la seva inauguració fins al moment més gloriós d'una font: el gran número musical de festa major, el 'Pipiromusical'.

L'estrena de l'espectacle ha estat aquest divendres a la tarda amb gran acollida del públic i està previst nous passis per al dissabte i el diumenge.

Col·lectiu Ponent Street

La FiraTàrrega d'aquest any ha servit com a excusa per presentar públicament el nou col·lectiu Ponent Street, integrat per tres companyies lleidatanes, els Campi Qui Pugui, Fadunito de Cervera i Jam d'Alfés (Segrià). Aquests tres grups que ja havien fet coproduccions plegats compten amb una àmplia experiència en el teatre de carrer i han actuat en més de 30 països. Les tres companyies tenen molts punts en comú i una filosofia semblant a l'hora de treballar i entendre la cultura, per la qual cosa han creat aquesta marca conjunta, un paraigües sota el qual volen sumar esforços a l'hora de guanyar projecció i possibilitats de contractació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés