Publicado 03/02/2015 18:36

Fruits de Ponent llençarà al mercat una marca pròpia de paraguaians per poder-los comercialitzar durant cinc mesos

Es dirà 'Or de Ponent' i vol servir per traure el màxim rendiment d'aquest préssec pla que pràcticament només es produeix a l'Estat elevant-lo a la categoria de 'premium'

Lleida (ACN).-

La cooperativa de segon grau Fruits de Ponent llençarà al mercat la propera campanya una marca pròpia per comercialitzar els paraguaians o préssecs plans. Es dirà 'Or de Ponent' i a partir d'aliances amb cooperatives del sud de la Península es busca poder oferir al mercat aquest fruit durant cinc mesos a l'any, de maig a setembre. En aquest sentit, Fruits de Ponent també vol treure el màxim rendiment possible a un fruit que pràcticament només es produeix a l'estat espanyol a nivell mundial i que actualment ja exporten a països de Kuala Lumpur, a Malàisia. La cooperativa lleidatana ha presentat la nova imatge corporativa que estrenarà aquesta setmana a Fruit Logístic de Berlín.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés