Actualizado 10/05/2015 22:18

La fira del circ de Catalunya consolida l'interès dels professionals del sector i atreu 113 programadors

Agencia Catalana de Noticias
ACN

Els organitzadors parlen de la marca "circ català" i recullen els resultats dels canvis de les darreres edicions

Reus (ACN).-

Més públic, més presència a les xarxes socials, més companyies, més espectacles i sobretot més programadors. El Trapezi sent que ha recuperat la seva essència després de tres edicions de canvis i replantejaments. La fira ha ampliat la seva vessant més popular però es consolida com la gran plataforma professional del circ català, la marca, com diu el seu director artístic Jordi Gaspar, que ja s'estén arreu del sector. La Generalitat ha apostat pel Trapezi com un dels mercats estratègics de les arts escèniques catalanes i ha començat a sondejar quins són els resultats que suposa per a les companyies la seva exhibició a la fira de Reus. La companyia Cies Les P'tit Bras ha clos el festival.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés