Publicado 25/06/2015 16:48

Fashion Pills, Fit and Sit, Kloz, La Más Mona i Made in Me, entre els deu projectes finalistes del 080 Fashion Investor Day

Són propostes experiencials, personalitzables i orientades a nínxols de mercat

Barcelona (ACN).-

Fashion Pills, Fit and Sit, Kloz, La Más Mona, Lynber, Made in Me, Mencanta, Styla, Stylesage, i Uniqbrow són els 10 finalistes seleccionats en la primera edició del Fòrum d'Inversió Internacional de la Indústria de la moda -el 080 Fashion Investor Day-. Són projectes empresarials de base tecnològica amb propostes experiencials, personalitzables i orientades a nínxols de mercat específics. Aquestes empreses emergents han estat les escollides d'entre les 48 que s'han presentat a la convocatòria. La final es farà l'1 de juliol. El 080 i la xarxa d'Inversors Seed&Click organitzen aquest fòrum d'inversió amb l'objectiu de potenciar iniciatives emprenedores i projectes nous de la indústria de la moda.La majoria de les empreses emergents que s'han presentat a la convocatòria de la 1a edició del 080 Fashion Investor Day són catalanes o procedents de la resta de l'Estat. Amb tot, també s'han presentat empreses d'arreu del món, de països com EUA, França, Itàlia, Regne Unit, Perú, Alemanya, Colòmbia o Puerto Rico.

A banda del finançament que els projectes puguin aconseguir en el marc del Fòrum d'Inversió, un jurat d'experts atorgarà a un dels 10 finalistes un premi valorat en 150.000 euros. Els 10 finalistes presentaran els seus projectes en format 'elevator pitch' (un màxim de 5 minuts de durada) l'1 de juliol, davant del jurat, d'inversors i de la resta de participants en el fòrum d'inversió. 

El guanyador del "Best Business Project 080 Investor Day 2015" guanyarà un premi consistent en una campanya de publicitat valorada en 40.000 euros de l'agència de creativitat Mc Cann, un pack de sis hores d'assessorament en les àrees que cobreix el bufet d'advocats internacional Baker & McKenzie, difusió amb entrevistes, notes de premsa en diferents mitjans del Grupo Zeta, una subscripció a WGSN vàlida per 6 mesos i tres mesos a l'espai co-working ESADECREAPOLIS i visibilitat del projecte.

Les deu empreses emergents que han passat a la final són personalitzables

Fashion Pills (Barcelona) és el site dedicat a les fashionistes que naveguen a la recerca d'un concepte diferent de botiga online. Fit and Sit (Mataró) aposta pel 'prêt à porter' per a les persones en cadires de rodes. Es tracta d'un 'ecommerce' està especialitzat en productes multifuncionals i ajuda a vestir més d'11 milions de persones.

Kloz (Barcelona) és una aplicació mòbil de moda que revoluciona la manera de comprar la roba en línia creant una experiència divertida, simple i personalitzable. La Más Mona (Madrid) permet llogar l'últim dels teus dissenyadors favorits des de només 40 euros i permet guanyar diners llogant l'armari a aquesta plataforma. Lynber (Bilbao) és una marca de moda dedicada al disseny, la fabricació i la comercialització de peces de vestir personalitzables.

Made in Me (Madrid) comercialitza calçat femení d'alta gamma, fet a mà per artesans espanyols. Aquesta empresa converteix les seves clientes en dissenyadores de les seves pròpies sabates. Mencanta (Madrid) permet tenir una personal 'shopper' a la butxaca.

Styla (Berlin) facilita a les empreses presentar el seu contingut de forma còmoda i ràpida amb impressionants dissenys i que els consumidors poden comprar directament. StyleSage(Madrid) ajuda a les marques de moda i als minoristes a maximitzar les seves vendes i optimitzar el marxandatge i la planificació. Uniqbrow(Barcelona) són les primeres ulleres que permeten intercanviar les mateixes lents en diverses muntures, encara que siguin d'estils diferents.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés