Actualizado 12/01/2015 13:55

Els serveis socials suposen el 45% de les queixes rebudes pels Síndics i Defensors Locals sobre atenció a les persones

Agencia Catalana de Noticias
ACN

El FòrumSD presenta el VI Recull d'Informes corresponent al 2013, on es fa palès els estralls de la crisi en la ciutadania

Barcelona (ACN).-

Els Síndics i Defensors Locals de Catalunya van tramitar durant el 2013 un total de 2.737 queixes que es dividides en tres grans blocs: Territori (48%), Administració General (33%) i atenció a les persones, que tot i representar el 19% és la que millor retrata la realitat de la ciutadania. En aquest bloc, un 45% de les queixes es referien als serveis socials municipals "en consonància a la problemàtica generada per les dramàtiques conseqüència de la crisi que no acaba", ha assenyalat Ramón Llorente Defensor de la Ciutadania de Girona, vicepresident del Fòrum SD i encarregat de llegir el recull, que indica que es van atendre 13.642 consultes i assessoraments, xifra lleugerament inferior al 2012.El Parlament de Catalunya ha acollit aquest dilluns l'acte de presentació del VI Recull d'Informes, que ha comptat amb la presència de la presidenta de la cambra, Núria de Gispert, el president del Fòrum SD i síndic municipal de Lleida, Josep Giné; el president de l'Associació Catalana de Municipis (AMC), Miquel Buch, i el president de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC), Xavier Amor.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés