Actualizado 15/09/2015 12:34

Els càmpings del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre acaben l'estiu amb una ocupació mitjana del 63%

Han crescut els clients espanyols i francesos i han disminuït els holandesos

Tarragona (ACN).-

Els càmpings del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre han posat fi a la temporada d'estiu amb un registre d'ocupació superior al de l'any passat. Enguany, la mitjana de juny, juliol i agost en els 55 càmpings que formen part de l'associació ha estat del 63%, un punt percentual per sobre que al 2014. Així ho ha exposat l'entitat en un comunicat, on també ha detallat que aquest 2015 s'ha confirmat, de nou, l'augment de clients espanyols, que passen del 54 al 57% del total, així com dels francesos, a la vegada que han apreciat una lleugera davallada dels holandesos. Pel que fa a l'estada mitjana dels turistes, s'ha reduït de 5,3 a 4,3 nits, segurament per la major presència de turistes de proximitat.L'augment dels visitants francesos confirma les previsions de principi de temporada, segons havien recollit els estudis duts a terme per l'Agència Catalana de Turisme, que destacaven que els campistes del país veí buscaven per aquest any una destinació més propera. Tanmateix, destaca el fort augment de francesos als càmpings d'interior respecte l'any anterior (del 36 al 43%) i també als situats Terres de l'Ebre (del 29 al 31%). La menor presència d'holandesos, en canvi, es deu bàsicament al bon clima que ha gaudit el centre d'Europa aquest estiu, un fet que, sumat al calendari escolar al país, ha significat una menor voluntat de desplaçament dels turistes.

En el comunicat, els càmpings han apuntat que les previsions pel que queda de setembre són positives, donada la creixent tendència de moltes famílies de reservar-se els primers dies del mes, abans de l'inici del període escolar i la presència de dies festius a ciutats com Barcelona. I és que els aquests allotjaments de la demarcació, han assegurat, s'han consolidat, un any més, com el destí ideal pel públic familiar.

La passada primavera, a més, es va engegar la campanya 'Unique Mediterranean Camping Destination', que té per objectiu emfatitzar que la demarcació de Tarragona és una zona de vacances i oci única al sud d'Europa per diverses raons: única pel seu clima i la seva agradable temperatura de mar, única per la seva natura i el seu llegat cultural, cultura, única per la seva gastronomia i els seus vins i única per les seves possibilitats d'oci. I la combinació de tots aquests elements fan que ofereixi una combinació única al Mediterrani per gaudir de les vacances, conclou el comunicat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés